perjantai 10. elokuuta 2012

Alku

Olen miettinyt pitkään oman blogin aloittamista. Kevään ja kesän mittaan olen anonyymisti lukenut muiden lapsettomuusblogeja, ja nyt taitaa olla aika aloittaa oma.

En ole oikein koskaan ollut päiväkirjaa kirjoittavaa tyyppiä, mutta viime aikoina on alkanut tuntua, että olisi hyvä olla joku paikka johon purkaa ajatuksia lapsettomuudesta ja raskausyrityksistä. Vertaistukea olen saanut uskomattoman paljon jo pelkästään lukemalla muiden blogeja, ja toivon saavani sitä myös jatkossa ja kenties joku saa apua minun blogistani. 

Olen huono kertomaan ajatuksia ystävilleni, enkä jotenkin halua rasittaa heitä lapsettomuushoidoilla ja piinapäivien stressaamisilla. Onneksi minulla on ihana puoliso, jolle voin välillä kiukkuilla ja joka on koko ajan tukena tässä projektissa, mikä on kuitenkin meidän yhteinen taipaleemme.

Vielä en osaa sanoa, kuinka aktiivinen blogikirjoittaja minusta tulee. Voi olla, että alkuinnostuksen jälkeen kirjoittaminen jää, mutta sen näyttää aika. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti